مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اهدای 50 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج در زنجان

زنجان(پانا)-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) 50 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند تحت حمایت کمیته استان اهداء می شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 50 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج در زنجان

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) 50 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء می شود.
وی بیان اینکه کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه‌های دینی داشته و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش های مختلف به جامعه هدف عرضه می‌کند، اظهار کرد: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج واهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات وبرنامه های مهم این نهاد است.
صالحی به سایر اقدامات کمیته امداد در خصوص ازدواج آسان، اشاره کردو گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و همچنین کلاس‌های مشاوره برای دختران بازمانده از ازدواج از رویکردهای اصلی کمیته امداد برای ترویج ازدواج آسان است.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جامعه هدف با بهره گیری از ظرفیت های مردمی است، گفت: هم استانی ها و خیرین نیک اندیش می توانند با شماره گیری کد دستوری #7*8877* در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار