اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت:

تهاتر نفت و فرآورده‌های نفتی دستاورد سفر رئیس جمهوری به آمریکای لاتین است

تعداد کارت سوخت در جایگاه‌ها کاهش یافته است

تهران (پانا) - وزیر نفت گفت خوشبختانه در سفر به آمریکای لاتین در حوزه وزارت نفت قراردادهای خوبی به امضا رسید و با کشور ونزوئلا تهاتر نفتی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تهاتر نفت و فرآورده‌های نفتی دستاورد سفر رئیس جمهوری به آمریکای لاتین است

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای سفر آمریکای لاتین، اظهار کرد: هفته گذشته سفر فشرده‌ای به چند کشور امریکای لاتین داشتیم. خوشبختانه در حوزه وزارت نفت قراردادهای خوبی به امضا رسید. در دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت دولت، فعالیت‌ها و مراوداتمان را با سایر کشورها آغاز کردیم.

وی افزود: کشور ونزوئلا دارنده اولین ذخایر نفتی قابل استحصال در دنیا است. به لحاظ تحریم‌های ظالمانه بخش اعظمی از فعالیت‌های پالایشی آنها به زمین مانده بود. بخشی از این ظرفیت‌ها توسط نیروهای متخصص، سازندگان و پیمانکاران احیا شده است.

وزیر نفت گفت: هر خدمتی به کشور ونزوئلا دادیم، بخش اعظمی از آنها از طریق تهاتر نفت و محموله‌های فراورشی پالایشگاه‌های آنها تسویه شده است.

وی با بیان اینکه در تولید نیز با کشورهای آمریکای لاتین مشارکت خواهیم کرد، افزود: در کوبا نیز با تهاتر نفت و دارو و واکسن‌هایی که مدنظر وزارت بهداشت بود؛ تعاملات خوبی داشتیم. این قراردادها موجب افزایش صادرات ما می‌شود.

اوجی در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها نیز گفت: تعداد کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است و به کلی حذف نشده است.

ادامه دارد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار