مصدومیت ۴ نفر درپی سقوط از پله‌برقی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) + توضیحات مترو

تهران (پانا) - سرپرست اورژانس تهران از مصدومیت چهار نفر درپی سقوط از پله‌برقی در ایستگاه متروی امام خمینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت ۴ نفر درپی سقوط از پله‌برقی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) + توضیحات مترو

محمد اسماعیل توکلی گفت:‌ حوالی ساعت ۱۱ امروز حادثه سقوط از پله برقی در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد که درپی آن دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشاهده شد که چهار نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند که دو نفر از آنان شامل یک آقا و یک خانم برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شده و دو نفر دیگر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کردند.

سرپرست اورژانس استان تهران افزود: حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است. همچنین علت وقوع این حادثه باید از سوی تیم‌های ایمنی و فنی شرکت مترو بررسی و اعلام شود.

همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: با بررسی دقیق تکنسین فنی و بازبینی فیلم‌های دوربین مدار بسته ایستگاه مشخص شد که این پله برقی از لحاظ فنی مشکلی نداشته و علت بروز این حادثه عدم تعادل مسافر بوده است. ضمن آنکه در لحظه بروز حادثه با توقف پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شده است. این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس‌دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند.

گفتنی است، حال عمومی دو مصدوم این حادثه مساعد گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار