رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهر تهران:

اجرای شیوه جدید امتحانات نهایی به منظور صیانت از امنیت و حفاظت سوالات انجام شد

تمام نکات در شیوه جدید برگزاری امتحانات نهایی، بررسی می شود/ هدایتی: توانمندی‌، روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری از عوامل مهم در برگزاری موفق آزمون‌های نهایی است

تهران (پانا) - رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهر تهران اجرای شیوه جدید امتحانات نهایی را به منظور صیانت از امنیت و حفاظت بهتر از سوالات دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای شیوه جدید امتحانات نهایی به منظور صیانت از امنیت و حفاظت سوالات انجام شد

آیین تجلیل از عوامل حوزه های اجرا و تصحیح آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ منطقه ۱۸ با حضور منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، حمیدرضا کلاهی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهر تهران، براتی نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد.

این مراسم بعد از آخرین آزمون نهایی با همت کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی و مدیران حوزه های اجرا و تصحیح آزمون نهایی، در تالار پاسارگاد برگزار و از تمامی این عوامل اجرایی منطقه ۱۸ تقدیر شد.

منصور‌ هدایتی ضمن خیر مقدم به همه مدعوین و میهمانان از زحمات همکاران تقدیر ‌ و بیان کرد: توانمندی‌، روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری و وقت‌گذاری همکاران اجرایی آزمون نهایی در مدارس و در منطقه از عوامل مهم در برگزاری موفق آزمون های نهایی است. در برگزاری آزمون ها با شرایط الکترونیکی امسال متفاوت از هر سال، افراد بسیاری موجبات برگزاری آزمون هایی سالم و ایده آل را برای دانش آموزان مهیا کردند. قطعا اگر زحمات این همکاران نبود نمی توانستیم به ایده آل های لازم برای انجام این امر مهم دست پیدا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ ادامه داد: مراتب تشکر و تقدیر را از معاونت آموزش متوسطه، کارشناس مسئولان، کارشناسان آموزش متوسطه و سنجش و ارزشیابی تحصیلی، مدیران و کادر اجرایی و تصحیح در روند برگزاری امتحانات و اعضای شورای معاونین در امر بازدید از حوزه های برگزار کننده اعلام می کنم.

کلاهی نیز ضمن تشریح دستورالعمل جدید اجرا شده در آزمون ها با توجه به رویکرد الکترونیکی شدن، از روند این اجرا اعلام رضایت کرد و افزود: اجرای این شیوه به منظور صیانت از امنیت و حفاظت بهتر سوالات آزمون های نهایی شد. همچنین نقاط قوت و ضعف در اجرای دستورالعمل جدید برگزاری امتحانات نهایی به دقت بررسی می شود. برگزاری دقیق و رضایت بخش امتحانات، ثمره تلاش و دقت نظر عوامل بوده و از همه بزرگواران تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: بالا ترین سطح کیفیت در پیاده سازی شرایط برگزاری امتحانات نهایی را شاهد بودیم. به حتم تجربیات، انتقادات و پیشنهادات همکاران جهت برگزاری بهتر و امن آزمون های نهایی راهگشا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار