طرح شاداب‌سازی در مدارس محروم استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت طرح شهیدعجمیان با هدف شاداب‌سازی مدارس کم‌برخوردار روستایی استان با مشارکت اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح شاداب‌سازی در مدارس محروم استان بوشهر برگزار می‌شود

علی موحدی در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش در استان که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، عنوان کرد: ایجاد هم‌افزایی، هماهنگی و تعامل سازنده برای پیشبرد ماموریت‌های مشترک برای تحقق راهبرد‌های نظام تعلیم و تربیت، مهمترین هدف تشکیل این شورا است.

وی افزود: با استقرار دبیرخانه این شورا در محل اداره کل آموزش و پرورش استان، زمینه افزایش هماهنگی در اجرای برنامه‌های مشترک و برگزاری جلسات به صورت مشترک، فراهم شده است.

موحدی خاطرنشان کرد: اولین اردوی جهادی طرح شهید عجمیان با هدف شاداب سازی مدارس کم برخوردار روستایی با حضور مدیران کل، روسا و معاونان هر ۴ دستگاه، در تیرماه برگزار می‌شود.

موحدی گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی گروه‌های مختلف مردمی برای تحقق شعار راهبردی «آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش» از برنامه‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت در دولت است که طرح شهید عجیمان نیز در همین راستا، اجرا می‌شود.

موحدی خاطرنشان کرد: به زودی دوره‌های توانمندسازی منابع انسانی نیروهای ستادی هر ۴ دستگاه با محوریت اداره کل آموزش وپرورش برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار