مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

اجرای طرح شهید عجمیان در استان مرکزی

اراک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد از اهداف اصلی طرح شاید روح الله عجمیان شاداب سازی محیط مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید عجمیان در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، جلسه قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با دستور کار بررسی دستورالعمل طرح شهید سید روح الله عجمیان و عملیاتی سازی آن در استان مرکزی برگزار شد؛ طرح جهادی شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی و با هدف شاداب‌سازی محیط مدارس با اولویت مدارس مناطق محروم در استان مرکزی اجرا خواهد شد.

احمدرضا نوازنی، مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه با توجه به اهمیت اجرای طرح ها و فعالیت های جهادی گفت: شاداب سازی محیط مدارس از اهداف اصلی اجرای طرح شهید عجمیان است و اجرای این طرح کار بسیار بزرگی است که قطعا آثار مثبتی را در مدارس به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح نیازمند همراهی و همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف اعم از بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و گروه‌های جهادی هستیم تا شاهد آثار و برکات آن باشیم.

در ادامه روشن زاده دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: مناطق می بایست اطلاعات مدارس کم برخوردار را در سامانه اتناب بارگذاری و پس از تایید، نیازهای مدارس مشخص شود تا گروه‌های جهادی طبق زمان بندی معین در مناطق، حاضر و فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

جعفر عاشقی، معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و هنر آموزان هنرستان ها که در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند، سرمایه‌های باارزشی هستند که استفاده از ظرفیت آن‌ها در اجرای طرح های جهادی بسیار می تواند مثمرثمر باشد چرا که آشنایی آنها به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش سبب می شود در حوزه اجرایی و عملیاتی موفق تر عمل کنند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های ما نگاه درون سازمانی و استفاده از ظرفیت‌های داخل سازمان جهت پیشبرد اهداف است زیرا با توجه به حساسیت این قبیل فعالیت‌ها، استفاده از افراد مورد اعتماد می‌تواند اثرات مثبت اجرای طرح را افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار