نمایشگاه؛ مکانی برای دیده شدن فعالیت‌های دانش‌آموزی

مشهد (پانا) - کارشناس فنی حرفه‌ای آموزش و پرورش ناحیه 5 مشهد تنها جایی که باعث می‌شود کار دانش‌آموزان به خوبی دیده شود، نمایشگاه است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه؛ مکانی برای دیده شدن فعالیت‌های  دانش‌آموزی

آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی هنردخت با هدف بالابردن اعتماد به نفس هنرجویان و آشنایی آنها با بازار کار، توسط هنرستان فنی حرفه ای بصیرت مشهد در محل فرهنگسرای غدیر برگزار شد.

معین دارابی، کارشناس فنی حرفه ای ناحیه ۵ در حاشیه نمایشگاه گروهی هنردخت به پانا گفت: «چیزی که باعث می‌شود کار دانش آموزان دیده شود برگزاری نمایشگاه است. این نمایشگاه حاصل یک سال زحمت دانش آموزان این هنرستان در رشته های فتوگرافیک و گرافیک است.»

وی افزود: «این نمونه ها بخشی از هنرهای برگزیده هنرآموختگان هنرستان است و هدف نمایشگاه دیده شدن هنرهای هنرجویان و برداشتن قدمی برای آینده آنها است.»

در ادامه زهرا موسوی، مدیر هنرستان فنی حرفه ای بصیرت نیز به پانا بیان کرد: «با تصمیم گیری همکاران نتیجه بر این شد که نمایشگاهی برگزار شود که در آن کارهای برگزیده دانش آموزان به نمایش گذاشته شود و هدف ما از عمومی شدن این نمایشگاه این بود که اعتماد به نفس هنرجویان افزایش یابد و در آینده با بازار کار آشنایی داشته باشند.»

دانش‌آموزان خبرنگار: مهشید بیضایی، ریحانه یزدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار