توجه ویژه مشاوران به موضوع کنکور سراسری، ضروری است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تنوع رشته‌های تحصیلی و گسترش آموزش‌های حرفه‌ای، تحولات اجتماعی و فقدان شناخت و آگاهی صحیح خانواده‌ها از ابعاد متنوع کنکور، زمینه‌ساز و ضرورت توجه ویژه مشاوران به موضوع کنکور سراسری با هدف کمک به انتخاب آگاهانه دانش‌آموز است .

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه مشاوران به موضوع کنکور سراسری، ضروری است

محمود حقدوست در دوره آموزشی "آخرین تغییرات کنکور" در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) بوشهر که در راستای برنامه سپهر دانش و معرفت برگزار شد، افزود: با توجه به تغییرات کنکور و تاثیر۴۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در آزمون سراسری سال جاری و افزایش این تاثیرگذاری تا ۶۰ درصد در سال‌های آینده، باید موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با دقت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه تربیت در زیست بوم جدید، دارای پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاصی است، تاکید کرد: برنامه نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان(نماد) با هدف ارتقا دانش خود مراقبتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان در حال اجرا است.

وی یادآور شد: فعالیت خط تلفنی۱۵۷۰ با هدف ارائه خدمات رایگان مشاوره به دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و با حضور مشاوران متخصص، از سال گذشته شروع شده است.

حقدوست عنوان کرد: ۲۸۵ نفر مربی پرورشی و مشاور در آزمون استخدامی ماده ۲۸ و۶۰ نفر هم در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار