تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با شهید جمهور و هیأت همراه

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با عرض تسلیت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و هیات همراه از تمهیدات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با شهید جمهور و هیأت همراه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی در این باره گفت: در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم بزرگداشت آنان در مصلی امام خمینی تهران، خدمت‌رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تا پایان ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و به این منظور، خدمت‌رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوسرانی و مترو (به جز خط ۵ و پرند) و تاکسی، امروز اول خردادماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. همچنین متروی تهران فردا نیز از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن مشارکت در جابه‌جایی سوگواران، ناوگان ویژه برای انتقال عزادران به مصلی امام خمینی(ره) اختصاص خواهد داد.

وی در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد و بیان کرد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه بهتر عزاداران امشب تقویت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار