مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیشابور معارفه شد

نیشابور (پانا) - طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی شهرستان، رضا خاکزادی به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیشابور معارفه و از زحمات سید عباس حسینی به عنوان مسئول قبلی این تشکل تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیشابور معارفه شد

معاون مدیر و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر نقش مهم و سازنده اتحادیه انجمن های اسلامی، گفت: بر خود لازم می دانم از همکاری ها و همراهی های تیم پر تلاش اتحادیه انجمن های اسلامی، تشکر کنم و معتقدم این تشکل در ترویج فرهنگ دینی اسلامی بسیار موثر است.

سید مهدی قاضی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی فضایی متشکل از جوانان پر شور است که دغدغه فرهنگ غنی اسلامی را داشته و با ارائه برنامه های متنوع در این مسیر اقدامات قابل تحسینی اجرا کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط و زمان خاصی را سپری می کنیم و باید با کار جهادی، اندیشه و هم فکری با هجمه های فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: نیشابور شهر مستعدی است که می توان با خرد جمعی، ارائه راهکارهای مناسب و استفاده از پتانسیل دانش آموزان، برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

سید مهدی قاضی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت و پرهیز از موازی کاری، گفت: تعامل بیش از پیش با تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی از سیاست های اصلی این مدیریت است.

رضا خاکزادی به عنوان مسئول جدید این اتحادیه دارای تحصیلات حوزوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار