معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور:

فرهنگ ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده؛ پایه‌های اصلی جوانی جمعیت است

نیشابور (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده را پایه‌های اصلی جوانی جمعیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده؛ پایه‌های اصلی جوانی جمعیت است

هادی حسین‌زاده، مسئول کمیته بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه از ازدواج امام اول شیعیان، حضرت علی علیه السلام با دختر مکرم پیامبر(ص) حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به عنوان الگوی یک ازدواج سالم و موفق یاد کرد و افزود: مطالعه در همین یک موضوع می تواند راهگشای نسل امروز در ایجاد فرهنگ ازدواج سالم، فرزندآوری و جوانی جمعیت باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به دیدگاه‌ها، سوالات و شبهات نسل امروز خاطرنشان کرد: جوانان نسل امروز باید با ابعاد این ازدواج آشنا شوند، چرا که فرهنگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ستون‌های اصلی جوانی جمعیت هستند و همه ما وظایف سنگینی در تبیین این فرهنگ صحیح بر عهده داریم.

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزایش آمار طلاق را به عنوان یک تهدید در نیل به اهداف جوانی جمعیت برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولان همه سازمان های ذیربط باید برنامه مدونی برای تحکیم بنیان خانواده داشته باشند و حوزه سلامت به تنهایی قادر به انجام این هدف ملی و بزرگ نخواهد بود.

حسین زاده در پایان از همه دست اندرکاران اجرای هفته ازدواج در سال های گذشته تشکر و ابراز امیدواری کرد: امسال هم با همت همه ادارات و سازمان های دولتی، خصوصی و مردم نهاد، برنامه های خوبی با هدف نهادینه شدن فرهنگ ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار