۸۰ آموزگار پژوهشگر برتر محمود آبادی در جشنواره های علمی تجلیل شدند

محمودآباد(پانا)- مراسم تجلیل از ۸۰ آموزگار برتر و منتخب محمود آبادی در جشنواره درس پژوهی، جابربن حیان و مسابقات استانی فرهنگیان شاغل در مدارس استثنایی و آیین رونمایی از کتاب تجارب زیسته آموزگاران محمود آبادی با حضور دکتر مرضیه شجاعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ آموزگار پژوهشگر برتر محمود آبادی در جشنواره های علمی تجلیل شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در این مراسم، درس پژوهی را یکی از اقدامات خوب آموزگاران برای توانمند سازی خود عنوان کرد و گفت: درس پژوهی ،اقدام پژوهی ،تجربه نگاری و بهره‌مندی آموزگاران از یکدیگر در کلاس های درس از جمله مهمترین راه های توانمندسازی معلمان در فرایند یاددهی و یادگیری است.

دکتر مرضیه شجاعی افزود: مقام عالی وزارت در جلسه اخیر شورای معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و مناطق نیز تاکید فراوانی به کیفیت بخشی مسائل آموزشی و پرورشی دوره ابتدایی و توانمندسازی نیروی انسانی در این مقطع حساس داشتند.
وی با اشاره به کار زیبا و ماندگار معاونت آموزشی و کارشناسی ابتدایی آموزش و پرورش محمود آباد در چاپ کتاب "تجارب زیسته" خاطرنشان کرد: هر نیروی انسانی در فرایند آموزش نیاز به بازآموزی و بهره گیری از تجارب ارزنده دیگران دارد و کتاب تجارب زیسته می تواند فرصت خوبی را در اختیار سایر همکاران برای بهره گیری از تجارب ارزنده هم فراهم نماید.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد:دانشجو معلمان و آموزگاران جدید الاستخدام با مطالعه این کتاب و مرور خاطرات کلاس های درس سایر همکاران با تجربه ،می تواننددر کیفیت بخشی تدریس خود از آن بهره گیرند.
سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار