معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات، لازمه یک مرکز یادگیری پویا و فعال است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات، لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات، لازمه یک مرکز یادگیری پویا و فعال است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در بازدید از فعالیت های مرکز یادگیری محلی شهید داود اکبری مهدی آباد، بسترسازی و مهیا کردن فضا و امکانات و تجهیزات را لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال دانست و اذعان کرد: جلب و تقویت مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها، خیرین سوادیار و به خصوص کمیته اجرایی مرکز یادگیری در رشد و اعتلا فعالیت های آموزشی، مهارتی و فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: ارائه خدمات مهارتی و حرفه ای در کنار امر آموزش منجر به مشارکت و ترغیب افراد کم سواد و بیسواد در فعالیت های سوادآموزی مرکز می شود.

معاون سوادآموزی استان البرز شناسایی اولیا بی سواد و کم سواد حوزه جغرافیایی مرکز شهید اکبری را از اولویت های مهم پیش رو دانست و اظهار کرد: نیازسنجی درست و مناسب علاوه بر برگزاری کارگاه های مهارتی، مشاوره، خانواده و حقوق شهروندی متناسب با نیاز منطقه به خودی خود جزو ابزارهای ترغیب حضور سوادآموزان در مرکز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار