قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است

بیرجند (پانا) - قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت نسبت به آینده دانشجویان دغدغه‌ وجود دارد و به همین خاطر ریل‌ گذاری در دانشگاه در حال تغییر است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است

جمشید صباغ‌زاده با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد بیرجند اظهار کرد: گاه در کشور نداشته‌های خود را بزرگ کرده و به داشته‌های باارزش خودمان فکر نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: امنیت یکی از نعمت‌ های بزرگ الهی در جمهوری اسلامی ایران است که قابل قیاس با سایر کشورهای جهان و همسایه نیست.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خراسان جنوبی به عنوان استانی فرهنگی با سرمایه های انسانی قوی یاد کرد و گفت: دکتر هاشمی شخصیت بسیار ارزشمندی هستند و آنچه برای انسان می‌ماند، انسانیت و اخلاقیت است.

صباغ زاده عنوان کرد: دکتر عزیزی، رئیس جدید دانشگاه آزاد بیرجند هم زمینه تحصیلی بسیار توانمند و سابقه بسیار درخشان علمی دارند.

وی با ذکر این نکته که کار کردن در دانشگاه آزاد سخت و در این چنین شرایطی گرفتن مسئولیت ایثار است، عنوان کرد: ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است و دانشگاه را به صورت سنتی نمی‌شود، اداره کرد.

صباغ زاده افزود: باید در زمینه مدیریت و تدریس علوم مختلف در دانشگاه خودمان را با نوآوری‌های دنیا و نیاز جامعه همسان کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در زمینه علمی در سطح جهان داشته‌ایم، بیان کرد: دنیا در حال تغییر است پس باید ما هم ریل گذاری خودمان در دانشگاه در راستای تغییر رشته‌های مورد نیاز جامعه و سایر موضوعات تغییر دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار