معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش:

رقابت بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان اصفهان

بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی اصفهانی در مسابقات فرهنگیان حضور خواهند داشت

اصفهان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف و با حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز برگزار شد و در حال حاضر پس از برگزاری جلسات لازم و مشخص‌شدن مربیان، فرایند آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات کشوری در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان اصفهان
آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف و با حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز برگزار شد و در حال حاضر پس از برگزاری جلسات لازم و مشخص‌شدن مربیان، فرایند آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات کشوری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ژیمناستیک، شطرنج، طناب‌زنی، بدمینتون، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، ورزش زورخانه‌ای، تنیس‌روی‌میز، شنا، والیبال، فوتسال و جشنواره‌های مادر و دختر و پدر و پسر از جمله رشته‌های دانش‌آموزی برای اعزام به مسابقات کشوری هستند.

امیرپور با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگیان استان اصفهان بیان کرد: بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی در قالب ۱۲۱ تیم و در دو بخش آقایان و بانوان، در این رقابت‌ها که در مجموعه‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مسابقات آقایان از ۲۰ تا ۲۵ خردادماه و در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال، فوتسال بالای ۴۰ سال، والیبال، بدمینتون و تنیس‌ روی‌میز برگزار خواهد شد و هفته پس از آن، مسابقات بانوان را در رشته‌های والیبال، بدمینتون و تنیس‌روی‌میز برگزار خواهیم کرد.

وی استان اصفهان را میزبان چند رشته از مسابقات کشوری فرهنگیان در بخش آقایان دانست و متذکر شد: این مسابقات از ۱۵ تیرماه و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که استان اصفهان میزبانی رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بدمینتون را برعهده دارد.

امیرپور اذعان کرد: در فاصله مسابقات استانی تا مسابقات کشوری فرهنگیان یعنی از ۲۵ خرداد تا ۱۵ تیرماه فرایند آماده‌سازی تیم‌های منتخب را انجام خواهیم داد تا استان اصفهان با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مرحله کشوری مسابقات ورزشی فرهنگیان، مرحله کشوری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان را در پیش خواهیم داشت و ممکن است میزبان این مسابقات نیز باشیم که آمادگی کامل برای این موضوع در استان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار