رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

طرح روابط عمومی در مدرسه نشان‌دهنده اهمیت حضور روابط عمومی در همه صحنه‌هاست

مشهد(پانا) - رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد طرح روابط عمومی در مدرسه نشان‌دهنده اهمیت حضور روابط عمومی در همه صحنه‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح روابط عمومی در مدرسه نشان‌دهنده اهمیت حضور روابط عمومی در همه صحنه‌هاست

آیین تجلیل از مجریان طرح روابط عمومی در مدارس استثنایی با حضور جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، کارشناسان روابط عمومی اداره کل و اداره استثنایی و مجریان طرح روابط عمومی در مدارس دانش آموزان با نیاز ویژه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد.

حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از مجریان طرح روابط عمومی در مدارس، به اهمیت و نقش موثر روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و نهادها تاکید کرد و گفت: موفقیت و شکست هر سازمانی به روابط عمومی آن بستگی دارد و اگر روابط عمومی به شایستگی وظیفه خود را انجام ندهد عملکرد آن سازمان هم به خوبی نشان داده نخواهد شد.

وی نیز افزود: طرح روابط عمومی در مدرسه بهمن ماه سال گذشته با آغاز دهه فجر به پیشنهاد اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی راه اندازی شده است و یکی از اداراتی که در این حوزه ورود خوبی داشته، آموزش و پرورش استثنایی بوده است. هر دانش آموزی که بتواند در این طرح شرکت کند یک دانش آموز کنشگر خواهد بود و یکی از بهترین ویژگی های اجرای این طرح حضور مستمر دانش آموز در فضای اجتماعی است زیرا یک دانش آموز خبرنگار توانایی پرچمداری از تفکر یک قشر را داراست.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در پایان از اقدامات اداره آموزش و پرورش استثنایی در خصوص اجرای این طرح و همکاری با دانش آموزان علاقه مند این حوزه قدردانی کرد و از دانش آموزان و مجریان طرح روابط عمومی در مدارس استثنایی و همکاران اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار