مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

همایش ملی تجلیل از رزمندگان فرهنگی عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت همزمان با چهل‌ویکمین سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت، ایثار و پیروزی، آیین ملی تجلیل از رزمندگان فرهنگی دفاع مقدس در روز چهارشنبه (سوم خردادماه) همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی تجلیل از رزمندگان فرهنگی عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا پناهی‌روا با اعلام این خبر افزود: در این مراسم باشکوه که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به صورت نمادین برگزار می‌شود بیش از ۷۰ نفر از فرهنگیان رزمنده و ایثارگر که در عملیات بیت‌المقدس از استان‌های البرز، شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران حضور داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

رئیس ستاد مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش مفتخر است که ۲۰۱ نفر از رزمندگان این عملیات غرورآفرین از فرهنگیان شاغل در نظام تعلیم و تربیت و سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند و علاوه بر این آیین باشکوه در استان‌های سراسر کشور نیز مراسم مستقل و ویژه‌ای با حضور این عزیزان و دلاورمردان برگزار خواهد شد.

پناهی‌روا خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از تجارب و استخراج همکاران رزمنده فرهنگی دفاع مقدس و ایثار پژوهشی از ایشان به منظور بهره‌مندی نظام تعلیم و تربیت در مسیر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌هایی است که با قوت دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار