در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

آخرین وضعیت بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی به تهران

زمان اعتبار طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۴۰۱ اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درخصوص بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی به شهر و زمان ابطال سهمیه‌های خبرنگاری ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 1401 توضیح داد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی به تهران

مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه به‌زودی کمیته بررسی سهیمه‌های طرح ترافیک رسانه‌ها در سال 1402 تشکیل می‌شود، گفت: «سهمیه‌های سال گذشته خبرنگاران تا تعیین تکلیف مجوزهای جدید معتبر است.»

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: «طی چند هفته آینده لیست خبرنگارانی که مجاز به استفاده از کارت بلیت متروی خبرنگاری هستند نیز به فاوا ارسال می‌شود.»

شفیعی درخصوص زمان بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی هم توضیح داد:‌ «دو راهکار درخصوص دوچرخه‌های اشتراکی دنبال می‌شود. نخست توافق جدیدی که با شرکت قبلی طی هفته‌های آینده به امضا خواهد رسید و در قالب جدیدی این قرارداد بسته می‌شود. همچنین یک مناقصه عمومی و فراخوان کلان برای همه مدهای حمل‌ونقلِ پاک که شامل اسکوتر و دوچرخه برقی و غیر برقی، موتورسیکلت برقی و... خواهد بود. از سرمایه‌گذارانی که علاقمند به فعالیت در این حوزه بودند نیز درخواست شده تا در این مناقصه شرکت کنند. همچنین به‌صورت پایلوت 40 دستگاه موتورسیکلت برقی اشتراکی در سطح شهر فعالیت می‌کند که فعالیت آنها محدود است و قابل توجه نیست.»

وی گفت: «اکنون در حال بررسی طرحی هستیم که در محدوده بازار تهران فقط موتورسیکلت برقی فعالیت کند که همچنان در حال بررسی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار