آغاز رسیدگی به اعتراضات موارد خاص طرح رتبه‌بندی معلمان از فردا در زنجان

زنجان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت رسیدگی به اعتراضات موارد خاص طرح رتبه‌بندی از فردا آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رسیدگی به اعتراضات موارد خاص طرح رتبه‌بندی معلمان از فردا در زنجان

ولی الله هاشمی، دبیر کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: فرآیند رسیدگی به اعتراض یا ویرایش مدارک رتبه‌بندی از فردا ۱۴۰۲/۲/۲۶ از طریق سامانه my.medu.ir آغاز می‌شود.

وی افزود: بخشنامه ۷۰۰/۱۳۳ مورخه ۱۴۰۲/۲/۲۴ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع، امروز به مناطق ۱۴گانه استان ارسال و مقرر شد بر اساس جدول زمان‌بندی مندرج در بخشنامه همکارانی که به دلایل مختلف اعم از عدم دسترسی به اینترنت در مناطق عشایری، مسافرت‌های خارج از کشور، بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرآیندها، بیماری حاد و ... امکان ثبت اعتراض در مهلت قانونی نداشته‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۲/۲/۲۹ درخواست خود را صرفاً برای یک نوبت آن هم از طریق سامانه مذکور ثبت کنند.

دبیر کارگروه موارد خاص رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: درخواست همکاران در کارگروه‌های خاص مناطق بررسی و در صورت محرز شدن دلایل موصوف، پرونده الکترونیکی مشمولان به کارگروه تخصصی همان منطقه ارجاع خواهد شد و کارگروه‌های تخصصی بر اساس قوانین و مقررات موجود نسبت به بررسی درخواست همکاران در بازه زمانی پیش‌بینی شده اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار