رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت تعیین تکلیف مصوبه نظام‌نامه ستاد مشارکت محله

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه مصوبه نظام‌نامه ستاد مشارکت محله باید تعیین تکلیف شود، گفت شهرداری مکلف است که برای انتخاب هیات امنا اقدام کند و از ۱۷ بند، شهرداری باید ۱۶ بند را تعیین تکلیف کند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعیین تکلیف مصوبه نظام‌نامه ستاد مشارکت محله

سید احمد صادقی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از تصویب مقررات، شورا بر مصوبات نظارت می کند که شهرداری آن را اجرا کند، اظهار کرد: شورا باید خود نیز پایبند موضوع باشد و با وجود نظرات مختلف، رأی گیری صورت می گیرد و حتی اگر متوجه شویم که مصوبه ایراد داشته باشد، بر اساس قانون قابلیت اصلاح دارد.

وی با بیان اینکه مصوبه نظام نامه ستاد مشارکت محله باید تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: شهرداری مکلف است که برای انتخاب هیات امنا اقدام کند و از ۱۷ بند، شهرداری باید ۱۶ بند را تعیین تکلیف کند.

صادقی تأکید کرد: نمی توان منتظر بود و گفت که باید دست نگه داشت تا مصوبه لازم الاجرای شورا به شهرداری اجرا نشود و تقاضا می کنیم که اجازه داده شود این مصوبه به مرحله اجرا برسد.

چمران رئیس شورا نیز با بیان اینکه سراهای محلات رها هستند، گفت: ثروت ارزشمندی در دست شهرداری است و نمی تواند از آن استفاده کند؛ لذا انتظار دارم مسئله سریعتر برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار