مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ورزش عامل دستیابی به ابعاد رشد شخصیتی است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان اگر به ورزش توجه کنند، به سایر ابعاد رشد شخصیتی نیز دست پیدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش عامل دستیابی به ابعاد رشد شخصیتی است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش این استان در مراسم اختتامیه برنامه فرهنگی دختران آفتاب (ویژه‌برنامه ورزشی دختران مدارس عشایری) اظهار کرد: علاج واقعی بسیاری از بیماری‌ها تندرستی است و این جز با ورزش مسیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: سمیرم، عشایر سلحشوری دارد که همواره در تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند و افراد بسیاری در طول تاریخ از این خطه، خوش درخشیده‌اند و دانش‌آموزان توجه دارند که اگر به ورزش توجه کنند، به سایر ابعاد رشد شخصیتی نیز دست پیدا خواهند کرد.

ابراهیمی افزود: سومین بار است که در سمیرم حضور پیدا می‌کنم؛ در رصدهای آموزشی و تربیتی شهرستان سمیرم نسبت به گذشته رشد داشته، اما جایگاه فعلی در شان آموزش و پرورش این شهرستان نیست و همه مسئولان باید به ارتقای این مجموعه کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز کرد: فرصت تابستان باید دیده شود و ویژه‌برنامه‌هایی باید تدوین شود که دانش‌آموزان به بهترین نحو از آن بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال رویکرد تکریم مقام معلم خاص بود که در این زمینه مجموعه مدیریتی استان اهتمام و تلاش خاص خود را انجام داد که به نوبه خود از این اهتمام تقدیر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار