پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

سازمان دانش‌آموزی به‌عنوان یک ظرفیت به‌روز نقش بسزائی در رشد و پرورش دانش‌آموزان دارد

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی به‌عنوان یک ظرفیت به‌روز نقش بسزائی در رشد و پرورش دانش‌آموزان دارد

متن پیام محمدرضا ابراهیمی به شرح ذیل است:

«بی شک سازمان دانش آموزی به عنوان یک ظرفیت جدید، نوین و به روز در نظام تربیتی و منطبق با خواسته ها و علایق نسل امروزی می تواند با برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند نقش مهم و بسزائی در هدایت، رشد، پرورش و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی دانش آموزان ایفاء کند.

21 اردیبهشت یادآور سالروز تاسیس سازمانی است که نقش عمده ای در تربیت اجتماعی و تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دارد و این نقش زمانی متجلی می شود که با برنامه های تربیتی، تشکیلاتی و مطابق با سلایق و خواسته های امروزی دانش آموزان، بستری مناسب برای تربیت نسلی ولایتمدار، متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف آینده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. نسلی که به امید خدا و درسایه منویات مقام معظم رهبری پیشگامانی استوار و آگاه در گام دوم انقلاب و پیروانی هوشیار ومقاوم در مکتب بزرگ سردار دلها شهید سلیمانی عزیز خواهند بود.

اینجانب با گرامی داشت ۲۱ اردیبهشت سالروز تشکیل این سازمان فرهنگی تربیتی از دانش آموزان گرامی عضو، مربیان ارجمند، مسئولین و رابطین سازمان دانش آموزی، خبرنگاران پانا، اعضای مجلس دانش آموزی، همکاران پرتلاش و بی ادعای سازمان و همه‌ کسانی که برای اعتلای آگاهی فرزندان این استان تلاش و همت داشته‌اند قدردانی می‌ نمایم. با امید به بالندگی و رشد همه فرزندان این مرز و بوم، سربلندی و پیروزی شما را از خدا بزرگ خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار