با اتمام فیلمبرداری؛

مستند «قیز بس» روی میز تدوین سعید نجاتی رفت

تهران (پانا) - فیلم مستند «قیز بس» به تهیه کنندگی فهیمه کرمی و کارگردانی احمد فیضی پس از پایان فیلمبرداری، مراحل فنی و تدوین خود را سپری می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مستند «قیز بس» روی میز تدوین سعید نجاتی رفت

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم مستند داستانی «قیز بس» به نویسندگی و کارگردانی احمد فیضی و تهیه‌کنندگی فهیمه کرمی بعد از‌ دو ماه فیلمبرداری، توسط سعید نجاتی و سمیرا کاملی تدوین می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم مستند از ابتدای سال 1402 در شهر قم و روستای انجیرلی در 40 کیلومتری جاده قم-تهران و آسایشگاه میلاد شهریار انجام شده است.


فیلم مستند «قیزبس» روایت تلاش و فعالیت و فداکاری مادر جانباز اعصاب و روان حسین عباسی است که در جریان جنگ هشت ساله عراق علیه ایران تنها فرزندش حسین به درجه جانبازی هفتاد درصد رسیده است.

در خلاصه داستان این مستند داستانی آمده است: «قیزبس سال‌ها مسئولیت مراقبت و حمایت از حسین و همسر و دو فرزندش را برعهده داشته است و برای امرار معاش خانواده، مغازه داری هم می‌کرده است. چند سالی است قیزبس از شهر قم به روستای آبا و اجدادی‌شان انجیرلی بازگشته تا بتواند حسین را که ترس از محیط شهری دارد به خانه بیاورد...»

فهرست عوامل «قیز بس» عبارت است از: تهیه کننده: فهیمه کرمی، نویسنده و کارگردان: احمد فیضی، فیلمبردار: محمد جواد دهقان، تدوین: سعید نجاتی و سمیرا کاملی، نورپرداز و دستیار تصویر: محمد محمدی، صدابردار: ابوالفضل حاج محمد حسینی، صداگذار: مجید نجاتی، مجری طرح: محمد محمدپور، مدیر تولید: احسان کرمی، دستیار تهیه: فاطمه امینی، ناظر کیفی: عباس غلامی، تحقیق و پژوهش: فهیمه کرمی و احمد فیضی، مشاور پروژه: سعید نجاتی، مشاور نویسنده: سید علیرضا حسینی، طراح پوستر: حمید حاجی رمضانعلی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، پخش بین‌الملل: ایران فیلم پورت به مدیریت علی‌محمد اقبال‌دار.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار