مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

اختتامیه جشنواره‌ها، مسابقات و پویش‌های برگزار شده توسط پایگاه انتظار و مهدویت در شبکه شاد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و‌ نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اختتامیه جشنواره‌ها، مسابقات و پویش‌های برگزار شده توسط پایگاه انتظار و مهدویت در شبکه شاد طی امروز و فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره‌ها، مسابقات و پویش‌های برگزار شده توسط پایگاه انتظار و مهدویت در شبکه شاد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ میکائیل باقری اظهار کرد: دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در جهت ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی دانش‌آموزان، اولیاء و همکاران فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره، مسابقه و پویش‌های متعددی کرد که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

وی این فعالیت‌های ارزشمند را شامل برگزاری اولین جشنواره آوای انتظار در جهت تولید آهنگ مهدوی (رشته بی‌کلام و باکلام)، برگزاری دومین جشنواره گوینده شو در جهت شناسایی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی مستعد در زمینه گویندگی و به‌کارگیری آن‌ها در برنامه‌های تصویری و رادیویی، خصوصاً در رادیو انتظار در قالب برنامه به سوی ظهور و نسیم انتظار، برگزاری سومین جشنواره مشق انتظار شامل رشته‌های متعددی چون دلنوشته ادبی، داستان‌نویسی، پادکست، کلیپ، نقاشی، موشن گرافیک، عکاسی، برگزاری اولین مسابقه نجوای مهدوی پیرامون مضامین معنوی و زیبای دعای افتتاح در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گفته باقری، اولین دوره جام کتابخوانی مهدویت که به صورت گروهی برگزار شد و مخاطبان ضمن تشکیل تیم‌های ۵ نفره در یک آزمون ۳ مرحله‌ای و با مطالعه ۳ کتاب باهم رقابت کردند نیز از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برگزاری اولین پویش ایده‌پردازی نیمه شعبان در جهت تشویق دانش‌آموزان پیرامون انتخاب فعالیت در نیمه شعبان و برگزاری دومین پویش بیعت با امام زمان(عج) در روز نیمه شعبان در فضای مجازی با عنوان «لبیک یا مهدی» و همچنین دومین پویش آیه‌های انتظار در ماه مبارک رمضان جهت ختم قرآن برای تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان(عج) نیز از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری اولین پویش ایستگاه مهدوی با عنوان هر مدرسه، هر محله، هر مسجد یک ایستگاه مهدوی در روز نیمه شعبان و برگزاری اولین پویش سه‌شنبه‌های مهدوی در طول سال تحصیلی از اقدامات انجام شده است. اختتامیه این جشنواره‌ها و مسابقات و پویش‌ها شنبه و یک‌شنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ از طریق کانال انتظار و مهدویت شبکه شاد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار