نماینده ولی فقیه، هفته معلم را به تمامی معلمان استان تبریک گفت

شهرکرد (پانا) - حجه السلام و المسلمین محمد علی نکونام با حضور در مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری هفته معلم را به تمامی معلمان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه، هفته معلم را به تمامی معلمان استان  تبریک گفت

این برنامه با خیر مقدم و تبریک هفته نکوداشت مقام معلم به کلیه معلمان استان توسط افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش آغاز شد و در ادامه نماینده ولی فقیه ضمن تبریک این ایام، به شخصیت والا و زندگی پرثمر آیت الله مرتضی مطهری اشاره کرد و وی را نمونه یک معلم کامل در مکتب اسلام معرفی کرد.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان اشاره کرد و رهنمودهای ایشان را راهگشای برنامه های آموزش و پرورش در کل کشور دانست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری رسالت آموزش و پرورش را تربیت نسل آینده ای است که در کشتی انقلاب بماند و پیشرو باشد. او این رسالت را بسیار دشوار دانست و تربیت نسل آینده در این دوره از عمر کودکان را سرنوشت ساز دانست و غفلت از این دوره سرنوشت ساز، جبران ناپذیر عنوان کرد.

امام جمعه شهرکرد ضمن اشاره به مقام والای علم و معلم در جامعه و نقش اساسی معلمین در گسترش علم و تربیت دانش آموزان عالم افزود: همه باید تلاش کنیم در آموزش و پرورش قرآن، مبنای فعالیت همه ما باشد و بدون تمسک به مفاهیم والای آن چیزی برای عرضه به دانش آموزان نخواهیم داشت.

وی در پایان به سرمایه های غنی فرهنگی تربیتی در جامعه اشاره کرد و بکارگیری این این سرمایه ها را از اهم واجبات بر شمرد.

این برنامه با تقدیر از دانش آموز شراره حاتمی خبرنگار پانا و سفیر رسانه و همچنین سهراب کریمی بازنشسته فرهنگی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار