مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

نهادینه‌شدن نقش معلمان در جامعه مهم و اساسی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه معلمان به عنوان متولیان اصلی تعلیم و تربیت نقش مهم و تاثیرگذاری در کشور دارند، نهادینه‌شدن نقش این قشر فرهیخته را مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه‌شدن نقش معلمان در جامعه مهم و اساسی است

در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم آیین تجلیل از مدیران و معلمان مدارس شاهد منطقه ۴ با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری، به عنوان «معلم اسوه» و الگوی ایمان و اخلاق و جهاد علمی و اخلاص عملی در دل تاریخ، جاودانه خواهد ماند.گرامیداشت مقام معلم در روز شهادت این بزرگوار در واقع تکریم اخلاق است و معلمان به عنوان متولیان اصلی امر تعلیم و تربیت نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

زمانی نژاد تصریح کرد: مدیران و معلمان مدارس شاهد؛ تعلیم و تربیت قشری را بر عهده دارند که خدمت به آنها یک موهبت است. نقش معلم در جامعه، نقش پیامبران است، یعنى معلمان با الگوگیرى از رسولان الهى به پرورش و آموزش افراد جامعه همت مى گمارند.معلم به عنوان مهمترین و اثر گذارترین اسوه در نظام تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد و تکریم این نقش در جامعه باید نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار