درآیین گرامیداشت مقام معلم عنوان شد:

روز معلم، روز دانایی و علم و روز پرچمداران فضیلت و کرامت انسانی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه معلمی شغل مقدس و اثرگذار است و فهمیدن و فهماندن، راهنمایی و رشد دادن نعمتی است که خداوند متعال به معلمان عطا کرده است روز معلم را روز دانایی و علم و روز پرچمداران فضیلت و کرامت انسانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
روز معلم، روز دانایی و علم و روز پرچمداران فضیلت و کرامت انسانی است

آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش منطقه ۴ در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ روز معلم را روز دانایی و علم و روز پرچمداران فضیلت و کرامت انسانی بیان و اظهار کرد: معلمی شغل مقدس و اثرگذار است و فهمیدن و فهماندن، راهنمایی و رشد دادن نعمتی است که خداوند متعال به معلمان عطا کرده است. هر نعمتی در درگاه خداوند نیاز به شکرگزاری دارد و خداوند نیز در صورت شکر نعمت، آن را افزون تر می کند. شکر نعمت دانش، بخشش و گستراندن آن در جامعه است.

زمانی نژاد در ادامه بیان کرد: معلمی، تنها شغل و حرفه نیست؛ بلکه ذوق و هنری است که ریشه در اعماق روح بی تاب انسان هایی دل سوخته دارد و رسالتی پیامبرگونه است.

وی خاطرنشان کرد: راز ماندگاری معلمان رابطه مستقیم با تاثیر گذاری وی دارد و معلمی موفق است که بتواند بیشترین اثرگذاری را در دانش آموزان ایجاد کند و الگویی برای کرامت انسانی،دانایی و اخلاق باشد.

در ادامه این مراسم با حضور اعضای شورای معاونین از مدیران، معلمان و عوامل اجرایی حائز رتبه نمونه منطقه ای، استانی و کشوری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار