با حکم استاندار آذربایجان غربی؛

مدیر عامل سازمان همیاری منصوب شد

ارومیه (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار و حامد صفاری جایگزین عزت اله بهاری شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل سازمان همیاری منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار و حامد صفاری جایگزین عزت اله بهاری شد.

در حکم استاندار آذربایجان غربی آمده است:

جناب آقای حامد صفاری
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به استناد ماده ۱۷ اساسنامه سازمان همیاری شهرداریهای استان ومصوبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۴ هیات مدیره سازمان مذکور، به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای استان آذربایجان غربی منصوب میشوید. لازم است با امعان نظر به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با برنامه ریزی دقیق نسبت به تحقق اهداف و سیاستهای ذیل اهتمام نمایید.


• رعایت ملاکهای، امانت ،دینداری کفایت و کارآمدی
• شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن
• رعایت توزیع عادلانه ،خدمات امکانات و نگاه عدالت گستر
• همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت کارآمد


امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه با همدلی و همکاری با هیات مدیره محترم و بهره گیری از نیروهای متعهد و کارآمد در انجام وظایف محوله و تحقق ماموریتهای اصلی سازمان که همان حمایت و پشتیبانی فنی مالی و خدماتی از شهرداریهای استان است موفق و موید باشید.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار