نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت هفته سلامت در مدارس شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - زنگ سلامت با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت شهرستان قدس در دبستان دخترانه سعادت این منطقه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت هفته سلامت در مدارس شهرستان قدس

با توجه به نامگذاری نهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه به نام هفته سلامت، با شعار سلامت برای همه با پزشک خانواده، زنگ سلامت با حضور مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت شهرستان قدس و اولیا و دانش‌آموزان به صدا در آمد.

دراین مراسم که توسط سفیران سلامت آموزشگاه سعادت با همکاری مرضیه محمدی، مدیر مدرسه سعادت و همکاران و انجمن اولیا دانش آموزان انجام شده بود جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره غذای سالم و نقاشی همگانی، نمایشگاه مواد بازیافتی برگزار شد.

سمانه سیدی، مسئول شبکه بهداشت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت: سلامت خانواده، مفهومی است که به دسترسی همگانی آحاد مردم به خدمات اولیه بهداشتی و پزشک خانواده اشاره می کند.

سیدی ادامه داد: امسال برنامه پزشک خانواده در دستور کار وزارت بهداشت است و قرار است رابطه نزدیک با پزشک خانواده و کادر سلامت و مردم برقرار شود.

وی افزود: سعی بر این است که بهداشت فردی در بین دانش‌آموزان رعایت شود که این امر کمک می‌کند یک فرد سالم بماند. این سلامت شامل خوردن غذای سالم، مسواک زدن، خواب مناسب و ورزش است که منجر به سلامتی افراد در جامعه می شود.

خبرنگار: شهناز کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار