معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان پسر ملارد در مسابقات کشتی استان تهران

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از درخشش ۲ تن از دانش‌آموزان کشتی‌گیر مدارس این منطقه در مسابقات قهرمانی شهرستانهای تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان پسر ملارد در مسابقات کشتی استان تهران

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های استان تهران با حضور ۲۶ شهرستان و منطقه کل استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۷۰۰ کشتی‌گیر دانش‌آموز پسر برگزار شد و آغاز مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی در سال جدید کلید خورد.

این مقام مسئول گفت: تیم کشتی ملارد تحت عنوان تیم شهید محمدحسین ثمری با هدایت ستار عباسی، در این دوره از مسابقات شرکت کرد و امیرحسین سروری در وزن ۶۲ کیلو به مقام اول و پوریا علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلو به مقام دوم دست یافتند. همچنین تیم کشتی شهید محمدحسین ثمری ملارد، به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد: ورزش، مهم‌ترین عامل پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به صورت مفید و سازنده است و اگر نهادها و ادارات دولتی شهرستان به ایجاد فضاهای ورزشی کمک کنند، شهری سلامت و جوانانی با انرژی مثبت و موفق خواهیم داشت و آسیب‌های اجتماعی کمتری را متحمل می‌شویم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار