در گفت‌وگو با پانا:

محمد منصوری : پرسپولیس نباید شانس طلایی‌اش را از دست بدهد

یحیی می‌تواند امسال دوگانه بگیرد/دوست دارم فینال جام حذفی، دربی باشد

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است سرخپوشان نباید به راحتی شانس طلایی شان را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد منصوری : پرسپولیس نباید شانس طلایی‌اش را از دست بدهد

محمد منصوری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برتری پرسپولیس در دربی و صدرنشینی مجدد این تیم گفت: «همیشه دربی حساسیت خاص خودش را دارد و بازی ویژه‌ای است. شرایط دو تیم و جایگاه جدولی‌شان اصلاً درروند تیم‌ها در این بازی تأثیری ندارد. علاوه بر این مسائل، کری بین هواداران هم از طرفی باعث شده تا تیم‌ها همیشه دنبال راضی نگه‌داشتن طرفداران خود باشند. با تمام تفاسیر این دربی ویژه‌ترین بازی دهه اخیر بود. دو تیم شانس قهرمانی داشتند و مساوی به درد هیچ‌کدامشان نمی‌خورد. می‌دانستند اگر به مساوی راضی شوند، باید قهرمانی سپاهان را تماشا کنند.»

وی افزود:«پرسپولیس قبل از دربی هم از سپاهان و هم استقلال عقب بود و بیشتر از حریفش به برد نیاز داشت. همه شاید شانسی برای پرسپولیس قائل نبودند اما این تیم بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای که دارد، توانست یک بازی حساس را با یک بازی حساب‌شده و منظم ببرد. این برد درواقع با یک تیر به چند نشان زدن بود. هم رقیب سنتی خود را بردیم. هم آن‌ها را ازلحاظ امتیازی گرفتیم و هم توانستیم با لغزش سپاهان به صدر برسیم.»

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد:«حالا همه‌چیز دست خودمان است و سرنوشت قهرمانی لیگ برتر دست پرسپولیس افتاده است. واقعاً لیگ عجیبی امسال شاهد بودیم. تیم‌ها به هم نزدیک هستند. به‌خصوص در صدر جدول تمام مدعیان همدیگر را برده‌اند و امتیاز گرفته‌اند. اصلاً نتایج تیم‌ها قابل پیش‌بینی نبوده است. این برد خیلی به ما کمک کرد و توانستیم با روحیه خوبی به سراغ جام حذفی هم برویم. سپاهان می‌گفتند بازی‌هایش آسان است اما دیدید که ملوان یقه‌اش را گرفت و ما توانستیم به صدر جدول صعود کنیم.»

محمد منصوری گفت: «حالا شانس طلایی برای قهرمانی داریم که نباید به‌راحتی از دست بدهیم. ما می‌توانیم با ۳ برد متوالی قهرمان شویم. تیم‌ها این‌قدر نزدیک به هم هستند که همدیگر را قلع‌وقمع کردند و شرایط جدولی به هم‌ریخت. در دربی هم واقع نیمکت پرسپولیس طوری بود که بچه‌ها آماده بودند و می‌توانستند به تیم کمک کنند. عالیشاه هم می‌توانست در دربی مؤثر باشد. عیسی وقتی که آمد واقع با جنگندگی و تمام‌کنندگی‌اش یک گل ۳ امتیازی زد و برد ۶ امتیازی گرفتیم. واقع آل کثیر بدشانسی آورد و در مقطعی محروم و سال پیش هم مصدوم شد و بخش بزرگی از بازی‌ها و درخششی که می‌توانست داشته باشد را از دست داد.

وی تأکید کرد: «درست است که همه‌چیز دست ماست اما نباید ساده‌انگاری کنیم. بازی‌های سختی در پیش داریم و باید ببریم. ۳ فینال داریم و باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم. دیدید که ملوان یقه سپاهان را گرفت و ما هم با تمام توان باید مقابل رقبا بازی کنیم. سپاهان شرایط خوب و بازی‌های آسان‌تری دارد. هرگونه لغزشی می‌تواند باعث از دست رفتن این فرصت طلایی می‌شود.»

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: «ما بازی سختی در جام حذفی مقابل گل گهر داریم. بازیکنان حریف می‌خواهند تلاش زیادی کنند تا نظر سرمربی تیم ملی را هم جلب کنند. این بازی خیلی به ما کمک می‌کند تا آن‌ها را خوب بشناسیم و در بازی لیگ بتوانیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم. فرصت خوبی پیش‌آمده است تا بتوانیم هم جام حذفی و هم لیگ را ببریم و به‌اصطلاح دوگانه را بگیریم. دوست دارم در فینال جام حذفی بازهم در بازی دربی با استقلال بازی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار