اختتامیه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی

محمودآباد (پانا) - آیین اختتامیه اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی با حضور اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسئولان استانی به میزبانی شهرستان محمودآباد در این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی

اصغر باقرزاده در این اختتامیه گفت: بزرگترین خوبی این جلسه همراهی والدین به همراه فرزندان است که در این زمانه این همراهی کمرنگ شده اما با برگزاری این جشنواره باعث تقویت این رابطه شده است.

باقرزاده هویت را به ریشه درخت تشبیه کرد و افزود: آنچه که باعث حفظ جامعه، دین، اعتقادات و فرهنگمان شده هویت است.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، زبان را مهمترین ارکان هویت دانسته و خاطرنشان کرد: هویت هشت رکن دارد که مهم ترین عوامل هویت، زبان است که می تواند روابط اجتماعی مستحکمی را در جامعه گسترش دهد.

وی بیان کرد: در این جشنواره شاهد بودیم؛ دانش آموزان چه محتواهای ویژه ای در قالب زبان بوجود آوردند و با تمرین و تقویت، خلاقیت خود را به صورت تصویری و ویدئویی نشان دادند.

باقرزاده در رابطه با فواید اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی بیان کرد: وقتی برای نوجوانان موقعیت درست انتخاب نمی‌کنیم طبیعتاً به موقعیت های نادرست کشیده می‌شوند، یکی از فواید این جشنواره فراهم کردن موقعیت فرهنگی و اجتماعی برای نوجوانان و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: امیداورم همانند این جشنواره را از استان ها و گویش های دیگر مانند: ترک،لر و... داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار