مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش:

دوره آموزش و توانمندسازی سرگروه‌های استانی در تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی سرگروه‌های استانی درس تفکر و سبک زندگی و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی در تیرماه 1402 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش و توانمندسازی سرگروه‌های استانی در تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ امیر تجلی‌نیا با اشاره به جزئیات برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی سرگروه‌های درس تفکر و سبک زندگی و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی اظهار کرد: این دوره‌ها در هفته اول تیرماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها ویژه سرگروه‌های استانی درس تفکر و سبک زندگی و سرگروه‌های استانی کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این دوره‌ها، آخرین تغییرات کتب درسی پایه هفتم و هشتم، روش‌های نوین در آموزش این کتب و تقویت بهره‌گیری از فضای مجازی به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود.

تجلی‌نیا بیان کرد: در ادامه از هر استان یک یا ۲ مدرس در دوره‌هایی که در شهریورماه برگزار می‌شود به منظور آشنایی با روش‌های تدریس تغییرات اتفاق افتاده در این کتب شرکت می‌کنند. شرکت‌کنندگان به عنوان مدرس میانی اقدام به تدریس به دبیران این درس در سطح استان‌ها می‌کنند.

لازم به ذکر است این آموزش‌ها در قالب دوره‌های ضمن خدمت تا پوشش کامل همه دبیران در استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار