نمایشگاه گروهی «پاپ­ آرت» در گالری ملت برپا می شود

تهران (پانا) - نمایشگاه گروهی «پاپ­ آرت» به کوشش و گردآوری سیمین قرقچیان در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه گروهی «پاپ­ آرت» در گالری ملت برپا می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی «پاپ آرت» روز جمعه 8 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 17 در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.

سیمین قرقچیان در این نمایشگاه به درهم تنیدگی تولیدات کارخانه ای در فرهنگ و زیست مردم پس از پنجاه سال از ظهور پاپ آرت پرداخته است. وی از ده هنرمند در شاخه های نقاشی، نگارگری، کولاژ و فوتومونتاژ خواسته است که هر کدام به نوشیدنی انرژی­زا، به عنوان نمادی پیوند خورده با فرهنگ روزمره از زاویه دید خود بپردازند. از نفوذ در فرهنگ ایرانی-اسلامی تا نگاه از زاویه های اجتماعی و انسان شناسی.

پاپ­ آرت درباره­ی روزگاری سخن می­گوید که محصولات با انسان و عواطف و احساساتش، باورها و دیدگاه های اجتماعی اش پیوند خورده اند. نه مفعولی خودمحور که تنها به خود و ساختار و چگونگی اش ارجاع داشته باشد.

سیمین قرقچیان هنرمند بین المللی متولد هزار و سیصد و هفتاد و دو در تهران است. وی فعالیت نمایشگاهی خود را از سال 2012 از لیون فرانسه شروع کرد و تاکنون بیش از سی نمایشگاه انفرادی و گروهی در لیون، تهران، کلن، فرانکفورت، نیویورک، میشیگان، لس انجلس، شیکاگو، تایپه، بانکوک، لوزان، نروژ و... در کارنامه کاری اش دارد.

نمایشگاه «پاپ ­آرت» روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 17 الی 20 در گالری پردیس ملت افتتاح می شود و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت 11 الی 19 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 15 الی 19 به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار