مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو خبر داد:

شرکت ۴۳۰ دانش‌آموز نونهال شهرستان‌های استان تهران، در مسابقات کشتی فرنگی

بهارستان دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ، از حضور ۴۳۰ دانش‌آموز نونهال در رقابت کشتی فرنگی نونهالان شهرستان‌های استان تهران، طی روزهای ۴و ۵اردیبهشت ماه به میزبانی ناحیه دو بهارستان در سالن شهید کازرانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت  ۴۳۰ دانش‌آموز نونهال شهرستان‌های استان تهران، در مسابقات کشتی فرنگی

این مسابقات در سالن شهید کازرانی اورین بخش بوستان با حضور رضا امیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه کاملا از تکنولوژی روز دنیا از جمله ویدیوچک، آنلاین بودن اوزان مختلف کشتی گیران داوران، مربیان و به میزبانی و با همت آموزش و پرورش بهارستان دو و با شور و نشاط فراوان خاصی در سالن شهید کازرانی وجود داشت در سطح بالای کشوری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو بیان کرد: این دوره مسابقات برای اولین بار طی روزهای ۴و ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد و تعداد۲۶ تیم که ۴۳۰ دانش‌آموز ورزشکار حضور داشتند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: شهریار مقام اول، بهارستان دو مقام دوم و اسلامشهر مقام سوم را کسب کردند که جزو تیم‌های برتر کشتی فرنگی نونهالان شهرستان‌های استان تهران شناخته شدند.

وی تشریح کرد: در پایان مسابقه با حضور رضا امیدی معاون تربیت بدنی و سلامت شهرستان‌های استان تهران از تیم‌های برتر تقدیر و جوایز و مدال تقدیم ورزشکاران شد، هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی نفرات برتر دانش‌آموزی جهت حضور در مسابقات کشوری است.

خبرنگار دانش‌آموز، فاطمه مددی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار