روزشمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، روزشمار هفته معرفی مشاغل از یک تا هفتم اردیبهشت را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته معرفی مشاغل اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و‌ امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ امیر تجلی‌نیا با اشاره به هفته معرفی مشاغل گفت: هفته مشاغل از یک تا هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود که در این هفته، برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهیم کرد.

وی روزشمار هفته معرفی مشاغل را برشمرد و افزود: شعار روز جمعه (اول اردیبهشت) جریان‌سازی تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» در دانش‌آموزان، روز شنبه (دوم اردیبهشت) جایگاه مدرسه در تربیت رشد ساحت اقتصادی دانش‌آموزان مبتنی بر آموزه‌های دینی و اخلاقی، روز یک‌شنبه (سوم اردیبهشت) ترویج فرهنگ کارآفرینی، خوداشتغالی با تاکید بر خلاقیت، ایده‌پردازی و نوآوری دانش‌آموزان در رشد و توسعه کشور است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در ادامه روزشمار هفته معرفی مشاغل را در روز دوشنبه (چهارم اردیبهشت) خانواده و طرح‌ریزی رشد شغلی دانش‌آموزان متناسب با الگوی فرهنگ ایرانی اسلامی، روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت) نقش مشاوران در آگاهی و هویت‌بخشی طراحی مسیر تحصیلی - شغلی دانش‌آموزان با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

به گفته تجلی‌نیا شعار روز چهارشنبه (ششم اردیبهشت) توسعه و ظرفیت‌سازی تحصیلی - شغلی دانش‌آموزان با جلب مشارکت نهادهای اجتماعی و روز پنج‌شنبه (هفتم اردیبهشت) دانش‌آموزان و کسب و کارهای نوین دانش‌آموزان تعیین و نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار