اختصاص ۳۶ هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای آموزشی در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ شهر تهران

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه واگذاری ۸ قطعه زمین آموزشی برای ساخت ۱۶ مدرسه به مساحت ۳۶ هزار متر مربع فی‌مابین آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیر منطقه ۵ و سایر مدیران این منطقه امضاء شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۶ هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای آموزشی در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ شهر تهران

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ تفاهمنامه واگذاری ۸ قطعه زمین آموزشی برای ساخت ۱۶ مدرسه به مساحت ۳۶هزار مترمربع فی‌مابین آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیر منطقه ۵ و سایر مدیران این منطقه امضاء شد.

بر اساس این گزارش با مشارکت بنیاد تعاون ارتش ۳۶ هزار مترمربع زمین با کاربری آموزشی در منطقه ۲۲ شهرداری تهران به آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران واگذار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران گفت: توافقنامه آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران با بنیادتعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک سند مهم برای سرعت گرفتن و اصلاح فرآیندهای ساخت مدارس در این منطقه است و برای استاندارد شدن فضاهای آموزشی منطقه ۵ با هم‌افزایی هر چه بیشتر شهرداری تهران، آموزش و پرورش شهر تهران، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، سازمان نوسازی مدارس و سایر دستگاه‌های متولی این حوزه در کنار یکدیگر می‌توان به آینده منطقه ۲۲ شهرداری در حوزه تامین فضاهای آموزشی بسیار امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه برای واگذاری این زمین‌ها، تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و جلسات متعددی برگزار شده است، گفت: این تلاش‌ها تداوم خواهد یافت چرا که برنامه‌های پیش‌بینی‌شده می‌تواند مسیر ساخت فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران را هموار کند. به واقع ریل‌گذاری دقیق و هوشمندانه‌ای صورت گرفته که می‌تواند فرآیندهای مدرسه‌سازی را سرعت بخشیده و تسهیل کند.

محسن مطلبی با تاکید بر ساخت مدارس در منطقه ۲۲ بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ظرف 3 سال آینده حداقل ۳۰ مدرسه به فضای آموزشی منطقه ۲۲ شهر تهران در راستای افزایش سرانه فضای آموزشی و کیفیت‌بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مجموعه چیتگر و منطقه ۲۲ شهر تهران افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار