ویس کرمی در گفت‌و‌گو با پانا:

هیچ راهی جز قوی‌شدن در حوزه اقتصادی نداریم؛ تکلیف همه دفاع از تولید است

مهار تورم و رشد تولید باعث خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود/ مردم و مسئولان باید در کنار تولیدکنندگان باشند

تهران (پانا) - نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بر حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان کشور از تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ راهی جز قوی‌شدن در حوزه اقتصادی نداریم؛ تکلیف همه دفاع از تولید است

مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم از بدو انقلاب اسلامی، توطئه‌های خود را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و بعد از ناامید شدن از این مساله، بر انحراف انقلاب اسلامی از مسیر خود متمرکز کرده است. همینطور تلاش‌شان بر شکست یا توقف انقلاب اسلامی بوده است. نمود بارز این تلاش‌ها هم جنگ تحمیلی بود که ملت بزرگ ایران با سربلندی از آن خارج شد.»

وی افزود: «همچنین در جبهه فرهنگی تلاش کردند تا صدور انقلاب اسلامی را به جهان متوقف کنند و در داخل کشور محصور کنند اما در این زمینه نیز شکست خوردند. دشمن علی‌رغم خساراتی که وارد کرده است شکست خورده است.»

وی گفت: «آخرین حربه دشمن در حوزه اقتصادی بوده که تلاش کرده‌اند با فشار اقتصادی باعث دلسردی مردم شوند و فاصله بین مردم و مسئولان را زیاد کنند. بنابراین این جنگ اقتصادی آوردگاه نهایی ما با نظام سلطه است که به لطف خدا از این حربه نیز مانند حوزه نظامی و فرهنگی، سربلند بیرون خواهیم آمد.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: «در این راستا مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را در حوزه اقتصادی مطرح می‌کنند که امسال نیز مهار تورم و رشد تولید را تعیین فرمودند. این دو لازم و ملزوم هم هستند یعنی تا تولید رشد نکند، تورم مهار نمی‌شود و اگر تورم مهار شود، تولید نیز رشد خواهد کرد. بنابراین همزمان باید بر روی هر دو کار شود.»

وی ادامه داد: «مهار تورم باعث خواهد شد تا فشار اقتصادی از روی دوش مردم کاسته شود و تولید هم بتواند نفس بکشد. هرچقدر تولید رشد کند، به طور طبیعی ارزش افزوده و رشد اقتصادی در جامعه بیشتر خواهد شد و با رشد شاخص‌های اقتصادی، تورم نیز مهار خواهد شد.»

ویس کرمی گفت: «تکلیف اولیه همه ما دفاع از تولید کشور است. پشتیبانی از تولید نیز وظیفه مردم و مسئولان است. مقام معظم رهبری بر روی بخش خصوصی نیز تاکید فرمودند و باید به این زمینه دقت شود. باید در این جنگ اقتصادی در کنار تولیدکنندگان باشیم.»

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: «مهار تورم و رشد تولید باعث خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود. ما راهی جز قوی‌شدن ندارم و تنها راهی که می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم همین قوی‌شدن در حیطه اقتصادی است. زمانی که دشمن متوجه قوی‌شدن ما شود دست از تهدید برخواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار