ویس‌کرمی در گفت‌وگو با پانا:

نسل جدید با ایده‌های متعالی و فکر جدید همراه انقلاب هستند

نباید با الگوی برنامه‌های قبلی، برنامه توسعه هفتم را بنویسیم، باید متناسب با نیازهای کشور و با در نظر گرفتن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تدوین شود‌

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت کسی نباید گمان کند که نسل جدید با انقلاب اسلامی نیست؛ اتفاقا نسل جدید با ایده‌های متعالی و فکر جدید، همراه انقلاب هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نسل جدید با ایده‌های متعالی و فکر جدید همراه انقلاب هستند

مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «امروز بعد از چهل سال از گذشت انقلاب، در یک گذر سنی هستیم، یعنی سن پیشتازان انقلاب بالا رفته است و گام دوم انقلاب باید با قوت بیشتری پیش برود و این بار را نوجوانان و جوانان این کشور باید بردارند.»

وی افزود: «نوجوانان و جوانان باید بتوانند ارزش‌های گذشته را درک کنند و شکوفایی جدید انجام دهند و در گام دوم انقلاب با قدرت حرکت کنند. دشمن در تلاش است که از این نوجوانان و جوانان یارگیری انجام دهد. اشخاص نباید گمان کنند که این اغتشاشات، کار جوانان و نوجوانان است. در اول انقلاب نیز تمامی حماسه‌ها را جوانان و نوجوانان رقم زدند و دشمن نیز تعدادی را در قالب منافقین و مجاهدین یارگیری کرد.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «این مبارزه یک مبارزه بین حق و باطل است و همیشه بوده و خواهد بود و کسی نباید گمان کند که نسل جدید با انقلاب اسلامی نیست؛ اتفاقا نسل جدید با ایده‌های متعالی و فکر جدید، همراه انقلاب هستند. در مقطعی میانگین سن دانشمندان هسته‌ای، 27 سال بود؛ بسیاری از پیشرفت‌های ما در صنایع دفاعی توسط دانشگاه‌هایی که امروز دشمن به آن‌ها دلخوش کرده، انجام شده است.»

وبس‌کرمی اضافه کرد: «در جنگ تمام عیار و جنگ ترکیبی، نباید دلخوش کنیم که صرفا کار را به خدا سپرده‌ایم بلکه باید تلاش کنیم تا خدا نیز به ما یاری برساند.»

وی گفت: «تنش‌هایی که امروز در کشور شاهد هستیم نباید موجب شود که جوانان و نوجوانان را از دست بدهیم. در عین حال باید نگران باشیم و تلاش کنیم تا خدایی ناکرده جوانان و نوجوانان بر ضد کشور و ارزش‌های انقلاب به‌کار گرفته نشوند.»

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس ضمن اشاره به برنامه توسعه هفتم، افزود: «ما نباید با الگوی برنامه‌های قبلی، برنامه هفتم را بنویسیم. شتاب تحولات جهانی بسیار زیاد است و ما باید متناسب با نیازهای کشور، برنامه هفتم را تدوین کنیم و به‌طور طبیعی در گام دوم انقلاب، نیازهای جدیدی ایجاد شده است و برنامه‌های قبلی شش‌گانه باید آسیب‌شناسی شود که چرا برخی از این برنامه‌ها محقق نشده است. تلاش بر این است که با نظر به واقعیت‌ها و با در نظر گرفتن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی این برنامه تدوین شود. امیدواریم دولت به‌زودی برنامه را ارائه کند تا مجلس نیز وارد بررسی آن شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار