برپایی سفره افطاری برای اهالی روستای کم برخوردار صالح آباد کلات توسط خیران

کلات (پانا) - خیران نیک‌اندیش با برپایی سفره افطاری از دانش‌آموزان و مردم روستای کم برخوردار صالح آباد شهرستان کلات پذیرایی کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی سفره افطاری برای اهالی روستای کم برخوردار صالح آباد کلات توسط خیران

با پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات توسط خیرین خیریه محبان الزهرا (س) مشهد مقدس با برپایی سفره افطاری از تمامی دانش آموزان و مردم شریف روستای صالح آباد شهرستان کلات پذیرایی شد.

در این ضیافت افطاری که به همت خیریه محبان الزهرا(س) مشهد مقدس برگزار شد تمامی دانش آموزان و مردم روستای صالح آباد‌ کلات در لحظات ملکوتی اذان مغرب و عشاء، پای سفره مهربانی و نور که توسط این خیرین عزیز پهن شده بود، نشسته و روزه خود را افطار کردند.

لازم به توضیح است در این ضیافت که با پیگیری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات برپا شد، رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاونین و جمعی از کارشناسان اداری این مدیریت،حسین اسلامی راد امام‌ جمعه، علی اکبرصدیقی بخشدار و جواد سعادتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش زاوین، روح الله ایزدی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، علی ذوقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، جمعی از اعضای شورای شهر چنار، احمد زیدانلو، عضو شورای شهر لایین و همچنین خیرین خیریه مذکور نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار