رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی از مصادیق جهاد تبیین است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روزقدس، حضور پر شور و شوق دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی را فرصت مغتنمی برای آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم ارزشمندی چون مبارزه با استکبارستیزی و ظلم دانست که در مسیر جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۳۶۲۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی  از مصادیق جهاد تبیین است

محمد خزائی؛ رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا ضمن ابراز خشنودی از حضور گرم مردم، با اشاره به حضور پر شور و شوق دهه هشتادی ها و نودی ها در راهپیمایی روز قدس افزود: راهپیمایی روز قدس فرصت مغتنمی برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مفاهیم ارزشمندی چون مبارزه با استکبارستیزی و ظلم است.

وی افزود:ذروز قدس تجلی گر وحدت مسلمانان است و نسل جدید می تواند با حضور خود در عرصه دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، مشتی بر دهان دشمن باشند و قدرت یک ملت را به رخ بکشد.

وی در پایان گفت: روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان امام خمینی (ره)، روز شادی مومنان و ناامیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود. در حقیقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان است.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار