پیام استاندار قم به مناسبت روز جهانی قدس

راهپیمایی روز قدس حمایت گسترده از آرمان های فلسطین است

قم (پانا) - استاندار قم در پیامی اعلام کرد مردم قم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس حمایت گسترده از آرمان های فلسطین است

سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم در پیامی، مردم را به حضور گسترده در راهیپمایی روز جهانی قدس فرا خواند؛ متن کامل به این شرح است:
«بسمه تعالی»
روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.
روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد.
این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می سازد.
بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشور تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می‌کنند.
مردم همیشه در صحنه قم با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار