معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

برپایی ضیافتی ماندگار برای روزه اولی‌های استان

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها، راهکار مناسبی جهت ایجاد نشاط و شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی است، گفت ۶۵۸۰ روزه اولی، سر سفره مبانی اعتقادی می‌نشینند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ضیافتی ماندگار برای روزه اولی‌های استان

علی اکبر عرب خراسانی خاطرنشان کرد: جشن روزه اولی ها با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها، تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: جشن روزه اولی ها ویژه دختران پایه سوم مقطع ابتدایی و پسران پایه هشتم متوسطه اول در تمامی مدارس استان و برای ۶ هزار و ۵۸۰ دانش آموز برنامه ریزی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی بیان کرد: این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان، برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین کودکان است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان ما به عنوان آینده سازان این نظام و انقلاب علاوه بر اینکه باید رشد علمی پیدا کنند، باید رشد معنوی را نیز کسب کنند تا با اعتقادات کامل مدیریت انقلاب را در آینده به دست گرفته و ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار