فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران:

تأمین امنیت مردم،دستاورد مهم نیروی انتظامی درتعطیلات نوروز 1402

اسلامشهر(پانا)-فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران درمراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت با تلاش زیادی که درطول تعطیلات نوروزی 1402توسط نیروی انتظامی انجام شد، افزایش کشفیات و تأمین امنیت مردم را با اصول قانونی اجرا کردیم.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تأمین امنیت مردم،دستاورد مهم نیروی انتظامی درتعطیلات نوروز 1402

سردارکیوان ظهیری، فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلامشهر که در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی با اشاره به شعار سال رهبری در زمینه مهار تورم و رشد تولید اظهارکرد: سربازان نظام جمهوری اسلامی نیز می‌بایست به مهار انواع جرائم در شهرها بپردازند و در تأمین امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در ادامه بیان کرد:با تلاش زیادی که در طول تعطیلات نوروزی 1402توسط نیروی انتظامی انجام شد، افزایش کشفیات و تأمین امنیت مردم را با اصول قانونی اجرا کردیم،لیکن می‌بایست همه در نیروی انتظامی بدانیم که فرصت‌ها سریع خواهند گذشت و به دغدغه های مردم نیز رسیدگی کنیم تا رضایتمندی آنها را به همراه داشته باشیم.

در این مراسم حسن حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی افزود: تأمین امنیت مردم در جامعه امری بسیار سخت است و در حوادث سال گذشته و جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخت، هرچه را توانست به میدان آورد، ولی مردم با برنامه‌ریزی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

سپس حجت الاسلام محمد رضا عباسی، رئیس دادگستری اسلامشهر نیز در سخنانی امنیت را از مقوله‌های مهم جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: بندگان خدا در سایه امنیت می‌توانند به عبادت بپردازند و نیروی انتظامی را به عنوان پیشگامان امنیت جامعه دانست که در در صف مقدم با بسیاری از مشکلات سینه سپر کردند و موفق نیز هستند.

در این مراسم سرهنگ محمدرضا علیزاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلامشهر معرفی شد و از زحمات علی آقا کارخانه فرمانده قبلی نیروی انتظامی شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار