سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان موفق شد با تک گل رامین رضاییان صنعت نفت را مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شد

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت یاسر همرنگ برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان صدرنشین سال گذشته را با برتری شیرین یک بر صفر در مقابل پرسپولیس به پایان رسانده بود و به دنبال برتری در این دیدار بود تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

طلایی‌پوشان طبق انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و پس از خلق چند موقعیت گلزنی، سرانجام در دقیقه ۴۱ به یک گل جنجالی دست یافتند. ارسال میلاد زکی‌پور از جناح راست خط دفاعی صنعت نفت در محوطه شش قدم با ضربه سر رامین رضاییان به زمین برخورد کرد و به سمت دروازه رفت که مدافع نفتی‌ها توپ را برگشت داد اما کمک داور با یک تصمیم جنجالی تشخیص داد توپ از خط دروازه رد شده تا گل نخست سپاهان ثبت شود.

سپاهان در نیمه دوم نیز توپ و میدان را در اختیار داشت. شوت سهمگین امید نورافکن از پشت محوطه در دقیقه ۵۹ پس از برخورد با دستان گروسیان به تیر افقی برخورد کرد و به سمت زمین برگشت تا گل دوم سپاهان ثبت نشود.

نفتی‌ها در دقایق پایانی فشار زیادی را بر روی دروازه سپاهان آوردند اما نتوانستند گلی را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

با این نتیجه سپاهان صدرنشین ۵۲ امتیازی شد و در اختلاف حو را با تیم‌های استقلال و پرسپولیس حفظ کرد. در مقابل صنعت نفت با ۱۳ امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

گروه داوری: یاسر همرنگ، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، فرزاد منصوری/ ناظر: سعید علی‌نژادیان

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، فیاض میردورقی، رحیم آلبوغبیش، فردین یوسفی، حکیم نصاری، مهدی ممی زاده، احمد شریعت زاده و شاروف موخیدینوف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار