نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی:

آمریکا در حال اضمحلال و اروپا رفتنی است

بیرجند (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر دنبال کردن راه شهدا و تقابل با استکبار گفت آمریکا در حال اضمحلال و اروپا رفتنی است و ما در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و پیروزی به نفع انقلاب و اسلام است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا در حال اضمحلال و اروپا رفتنی است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه در چنین شرایطی نباید کوتاهی شود، خطاب به مسئولان تأکید کرد: باید به موقع، درست و قاطع عمل کنیم.

وی گفت: ما فقط جلسه می گیریم و این خوب نیست. برگزاری جلسات هنر نیست و همه باید عزم خود را جزم کنیم و هر کجا کمبودی وجود دارد به دولت، مجلس و قوه قضائیه منعکس و به دنبال رفع آن باشیم.

وی با اشاره به برخی قانون شکنی ها در جامعه افزود: عده ای از اقلیت که در مقابل اکثریت جامعه به حساب هم نمی آیند برای اکثریت خط و نشان می کشند و می گویند ما قانون را قبول نداریم و همه هم از دور فقط نگاه می کنند و کاری انجام نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه عده ای از آن طرف دنیا افکاری را به بچه های ما القا می کنند، اذعان داشت: ما نباید اجازه این کار را به آنها بدهیم و از طرف دیگر طوری عمل کرده ایم که حرف صحیح و درست خودمان را نمی‌توانیم به فرزندانمان القا کنیم و این یک اشکال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به مهندسی دشمن در این زمینه نمره ممتاز داده اند و این در حالی است که ما همه چیز داریم ولی نمی‌توانیم کاری بکنیم.

وی با بیان اینکه در اولین قدم باید جلوی قانون شکنان را گرفت، گفت: اگر قانون شکسته شود کمر کشور هم خواهد شکست.

ابلاغ دستورالعمل عفاف و حجاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه در کنار کارهای فرهنگی باید به موضوع تذکر لسانی و اعمال قانون هم توجه شود، گفت: بخش عمده ای از آسیب هایی که در جامعه رواج پیدا کرده، به واسطه کمرنگ شدن تذکر لسانی است.

طالبی بدحجابی را از دغدغه‌های روز جامعه خواند و افزود: هر کدام ما باید در هر مسئولیتی که داریم، نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشیم و در زمینه رفع این معضل اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دستورالعمل عفاف و حجاب به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، تصریح کرد: هیچ مسئولی در هیچ نهادی نمی‌تواند بگوید که درخصوص پوشش متعارف کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر ندارد.

طالبی با اشاره به کارگاه های آموزشی برگزار شده در زمینه عفاف و حجاب، گفت: با عنایت به قیمت چادر، نمایندگی پارچه مشکی لرستان را اخذ کردیم و روز جمعه اولین محموله این کارخانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی در استان عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.
وی ادامه داد: راه‌اندازی مراکز عرضه البسه اسلامی با قیمت مناسب نیز به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

طرح جامع حجاب در انتظار مصوبه مجلس

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به طرح جامع عفاف و حجاب که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تهیه و به تصویب رسیده، گفت: این طرح هنوز در مجلس مصوب نشده و چون تصویب آن زمان بر است نباید دست روی دست گذاشت و استان باید اقدامات خود را در زمینه عفاف و حجاب انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم‌آبادی با اشاره به مفاد این طرح جامع افزود: مسئولان در استان باید تصمیمات مقتضی را در این زمینه اتخاد کنند تا بتوانیم الگو هم به کشور معرفی کنیم.

برخورد قضایی با کشف حجاب

همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در خصوص حجاب و عفاف در این جلسه مصوباتی داشت که تأکید شد این مصوبات در حکم قانون و لازم الاجراست: تمامی کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، اصناف و مدارس موظفند عفاف و حجاب را در داخل و خارج مجموعه خود رعایت کنند و این مصوبه به کلیه مجموعه ها ابلاغ و لازم الاجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار