جزئیات برگزاری همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی

تهران (پانا) - مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت سیاست‌های کلی خانواده و تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول دولت مردمی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مهم‌ترین اسناد بالادستی مدنظر هستند که برنامه‌ها طبق آن دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی

شکیبا محبی‌تبار در همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی با تشریح عملکرد یکساله امور زنان و خانواده گفت: سیاست‌های کلی خانواده و تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول دولت مردمی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مهم‌ترین اسناد بالادستی مدنظر هستند و با تمرکز بر آنها برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه زنان و خانواده در سازمان تامین اجتماعی دنبال می‌شود.

وی افزود: پیرو ابلاغ سند سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی،طرح پژوهشی اولیه پیگیری اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با اولویت‌بخشی به بند 8 این سند درخصوص ارائه خدمات لازم به منظور تحکیم نهاد خانواده و فرزندآوری ارائه شد.

علاوه بر برگزاری همایش، وبینارهای تخصصی بررسی جنبه‌های اقتصادی جمعیت با تمرکز بر آینده‌نگاری صندوق‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی با همکاری موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد و درخواست‌های بیمه‌شدگان در حوزه معوق ماندن تکالیف قانونی در برابر آنها از سوی حوزه زنان و خانواده پیگیری شد و در دستور کار حوزه مشاوره و زنان سازمان قرار گرفت.

همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی در مجموعه فرهنگی و ورزشی نگین غرب تهران، با شعار «تحول، عدالت و اعتماد، تأمین‌اجتماعی تراز انقلاب اسلامی» و با هدف همگرایی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و تدقیق راهبردها برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار