مدیر کل آموزش پرورش خراسان شمالی عنوان کرد

مدارس خراسان شمالی برای نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ آماده پذیرایی مسافران هستند

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، درسومین نشست ستاد اسکان با بیان اینکه مدارس از ۲۴ اسفندماه امسال تا ۱۲ فروردین 1402 آمادگی دارند پذیرای مسافران نوروزی باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس خراسان شمالی برای نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ آماده پذیرایی مسافران هستند

ابوالقاسم اکبری تصریح کرد: فعالیت ستاد اسکان نوروزی در هفت شهرستان های خراسان شمالی از جمله بجنورد، ،شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، گرمه و جاجرم فعالیت شان را آغاز شده است.

اکبری افزود: مراحل آماده سازی، تجهیز و تنظیف مدارس از نیمه اسفندماه آعاز شده و مدارسی که در مسیر جاده آسیایی قرار دارند، نیز به صورت ویژه، برای اسکان مسافران محترم نوروزی 1402 آماده می شود و به مسافران اسکان داده می شود تا سفر خوب لذت بخشی از خراسان شمالی به یادشان بماند.

وی با اشاره به لزوم تکریم مسافران نوروزی خراسان شمالی و زائران حرم رضوی، به ویژه معلمین زحمت کش گفت: برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران، علاوه بر بازدید مستمر از مدارس میزبان، سامانه برخط ۳۰۰۰۸۳۳۵ شروع به کار کرده است که با ارسال عدد ۱۱ متن مورد نظر خود را ارسال کرده و امکان ارتباط مستقیم با مدیرکل محترم ( ابولقاسم اکبری ) آموزش و پرورش خراسان شمالی شهرستان بجنورد انجام شده است.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار