معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد:

همه در امر تربیت سهیم هستیم

شیروان (پانا) - معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت هفته تربیت اسلامی فرصت خوبی است تا نسل جوان و مخصوصاً دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همه در امر تربیت سهیم هستیم

یحیی عباسی، معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: هفته تربیت اسلامی از ۸ اسفند شروع شده، تا ۱۴ اسفند ادامه دارد و این نهاد، در سال ۱۳۵۹در بدو انقلاب، بنا به ضروریاتی که داشت به فرمان امام توسط شهیدان رجایی و باهنر تأسیس شد.

وی افزود: شعار این هفته در سال تحصیلی جاری «همه در امر تربیت سهیم هستیم » است و این شعار برای همه افراد جامعه، سهمی را تعیین کرده؛ یعنی اولیا و دیگر افراد جامعه در تربیت نسل جوان و دانش آموزان نقش دارند.

معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان، در خصوص اجرای برنامه های هفته امور تربیتی، تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان شیروان، برنامه‌های محوری دارد؛ از جمله آنها غبارروبی مزار شهید محجوب تنها شهید امور تربیتی در روستای گلیان و همچنین همایش تجلیل از همکاران پرورشی، مخصوصاً همکاران پیشکسوت که در سال تحصیلی جدید بازنشسته شده اند و دیدار با امام جمعه شهرستان شیروان و دیدار با جانباز بازنشسته حوزه پرورشی، عزیزالله رفعت از دیگر برنامه‌های هفته امور تربیتی است.

وی افزود: به مناسبت هفته امور تربیتی در مدارس، برنامه­‌های متنوّعی، از جمله برگزاری مسابقات قرآنی ویژه متوسطه یک و دو و مقطع ابتدایی برگزار می شود.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار