مشاور دبیرستان نوشین بختیاری بخش جوادآباد :

حضرت علی اکبر(ع) الگویی مناسب برای نوجوانان و جوانان است

جوادآباد(پانا)- مشاور دبیرستان نوشین بختیاری جوادآباد، روز جوان را زمانی مناسب برا آشنایی بیشتر با حضرت علی اکبر(ع) دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضرت علی اکبر(ع) الگویی مناسب برای نوجوانان و جوانان است

الناز داداش‌باران مشاور دبیرستان نوشین بختیاری شهر جوادآباد در رابطه با ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان به پانا بیان کرد:«حضرت علی اکبر بنا بر گفته امام حسین (ع) شبیه ترین مردم به پیامبر اکرم (ص) است، که روز میلاد ایشان در تقویم کشور ما روز جوان نامگزاری شده است؛ این روز زمان مناسبی است که ما با این حضرت بیشتر آشنا شویم و سعی کنیم خودمان را به این حضرت نزدیک تر کنیم . »

وی ادامه داد:« حضرت علی اکبر (ع) اسوه غیرت، شهامت و شجاعت و اسوه کامل در تربیت دینی جوانان است و الگوی بسیار مناسبی برای نوجوانان و جوانان است تا از آن الگو برداری کنند و زندگی آن بزرگوار را سرمشق زندگی خود قرار دهند.»

مشاور دبیرستان نوشین بختیاری بخش جوادآباد، افزود:«حضرت علی اکبر آراسته به صفات و اخلاقی نیکی چون شجاعت، شهامت، تواضع، بخشندگی و... بود. و علاوه بر اینکه نسبت به بزرگان با ادب و فروتن بود نسبت به کودکان نیز با احترام رفتار میکرد؛ همچنین حضرت علی اکبر همیشه یاور، محافظ و همراه پدر بود که ما هم باید همانگونه همراه و یاور امام زمان (عج) باشیم و بخاطر امام زمانمان هرکاری که لازم باشد انجام دهیم. »

داداش‌باران در آخر گفت: «وظیفه خطیر شناساندن این اسوه های متعالی دین داری از جمله وظایف ما معلمان نیز می باشد، پسندیده‌تر آن است که ما معلمان نیز ویژگی های شخصیتی این بزرگواران را در خود بپرورانیم؛ همچنین این مهم به نوبه خود می تواند سعادت حقیقی و آرامش واقعی که همان قرب الهی و پیروی از ایزد منان است را برایمان به ارمغان بیاورد.»

دانش آموز خبرنگار: محدثه قرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار